Voorjaarslach voor een prikkie

DELDEN – Het cabaretprogramma van Stadscentrum het Parochiehuis is al een aardig eind op weg en oogst tot op heden goed gevulde zalen en enthousiasme onder het publiek. En dat mag best gevierd worden. Speciaal voor de naderende Sint-en-Kerst-periode is vanaf heden daarom een wel heel grappige (cadeau)kaart te koop.

We kennen het allemaal: de jaarlijks prangende vraag wat nu toch weer te vragen. Want u heeft toch alles al? Of de situatie waarin het verlanglijstje van de gelukkige maar weinig soelaas biedt. Het Stadscentrum biedt de oplossing met de 4-lachenkaart. Die geeft recht op de vier cabaretvoorstellingen die op de derde woensdagen van januari t/m april 2019 op de planken van de Reggezaal komen. En het allerleukste is: de kaart kost nog geen €50,-

Voor dat geld ziet u vier cabaretiers die hun sporen in het wereldje al wel verdiend hebben. Rayen Pandays laatste shows werden steevast uitgezonden door de VARA en dat kan toch niet iedere cabaretier zeggen. Bas Birker bijvoorbeeld niet, toch bewees deze Nederlandse Antwerpenaar laatst in Boekelo nog dat hij in iedere setting een zaal kan platspelen; dat doet hij dan ook al jaren. In maart is het de beurt aan de minst bedreven, maar meest talentvolle van het viertal: Janneke de Bijl, de winnares van zowel de jury- als de publieksprijs van het jongstleden Camerettenfestival. Als afsluiter komt Kees van Amstel op bezoek, bekend van van alles op tv, zoals bijvoorbeeld het bejubelde satirische sketchprogramma Klikbeet.

Genoeg reden om eens een rondje Youtube te doen en te ontdekken dat het cabaretkwartet uitermate de moeite waard is. Het voorwerk hebben wij hier alvast voor u gedaan. De 4-lachenkaarten bestelt u via deze link, ze kosten 49,94 en zijn inclusief vier kopjes koffie of thee.