Trippel trappel in de Reggezaal

Tijdens de ruilbeurs Recycle Sint op zaterdagochtend 1 december draait tussen 10:30 en 11:45 uur Trippel Trappel – de dierensinterklaas op het grote doek van Stadscentrum het Parochiehuis. Terwijl de kinderen zich boven laven aan deze sfeervolle animatiefilm, hebben ouders eventueel de kans om beneden deel te nemen aan de ruilbeurs, maar uiteraard zijn ook zij van harte welkom in de zaal.

Trippel Trappel is eens een andere sinterklaasfilm, met treffende animaties, een mooie moraal en zonder risico op een pietendiscussie. De legende wil dat Sinterklaas er voor iedereen is. Maar niet voor dieren natuurlijk. Natuurlijk? Daar denken de dieren in Trippel Trappel heel anders over. Zij gaan in deze film heel ver om hun verlanglijstjes op tijd bij de Goedheiligman te krijgen.

Iedereen is vanaf 10:30 van harte welkom in de Reggezaal. De entree bedraagt €2,- per persoon en in de pauze wordt er een ranja met wat lekkers aangeboden.