Theaterweekend

Vorig jaar deed Stadscentrum het Parochiehuis voor het eerst mee aan het Nationaal Theaterweekend. Een prachtig theaterconcert van Het bovenste knoopje open smaakte naar meer. Daarom kunt u ook dit jaar in Delden voor een tientje naar het theater in het laatste weekend van januari. Niet één keer, maar twee keer.

Op vrijdag 26 januari keert de Cabaretpoel terug in Delden. Het is al weer een aantal jaren geleden dat we o.a. Thjum Arts en Remy Evers aan de vooravond van hun doorbraak zagen. Inmiddels zijn het grote jongens in de scene, zoals veel grote namen een ‘Poel-verleden’ hebben. Ontdek er vier voor een tientje!

Een zaterdag 27 januari is het feest nog groter. Vanaf 18:30 is er een Whiskyproeverij in onze bar De Oale Stek en vervolgens verzorgen The Lasses hun theaterconcert De ziel van Schotland. De verkoop van de combitickets start in december, losse concertkaarten zijn al beschikbaar.