Theaterdiner in Victoriaanse stijl

DELDEN –  Op zondag 18 september bewijst ´Aan tafel met Charles Dickens´ dat Stadscentrum het Parochiehuis meer te bieden heeft dan alleen maar regulier theaterwerk. In dit geval culinair verteltheater. De combinatie van een voorstelling, met een driegangendiner in stijl, geldt als toetje van het Cultureel Straatfestival, dat de gehele dag de straten van Delden vult.

Megaproducties als Hannah van Hendrik en Van Katoen en Water boeken hun successen mede door de gouden combinatie van dineren en theater. Op zondag 18 september wordt die combinatie in Delden nog inniger. De drie gangen van het diner worden steeds weer afgewisseld met een Dickens-vertelling. In den lande een beproefd recept, uitgevoerd door drie geroutineerde acteurs, maar dit jaar voor het eerst in Delden. Het verteltheaterspektakel combineert pareltjes uit het oeuvre van Charles Dickens met een diner in al even Victoriaanse stijl.

Aan tafel met Charles Dickens belooft vanaf 18:30 een compleet avondje uit, dat ook ideaal is om met een groep te bezoeken. Op www.theaterdeleden zijn zowel losse stoelen als ook tafels (voor 8 personen) te reserveren, de entreeprijs bedraagt €45,- per persoon.