Matroesjka trakteert Delden

Matroesjka

DELDEN – De grote namen volgen elkaar in sneltreinvaart op in Stadscentrum het Parochiehuis. Na Javier Guzman is het op 18 maart de beurt aan het gelauwerde damesduo Matroesjka om de  Deldense show te stelen. Als klap op de vuurpijl krijgen bezoekers ook nog eens een CD cadeau.

Matroesjka won in 2014 de Publieksprijs op het Amsterdams Kleinkunst Festival en gaat sindsdien door het leven met de geuzennaam ‘technocabaretduo’. Of de dames daarmee recht wordt gedaan is de vraag, Matroesjka is vet brutaal, monsterlijk muzikaal, gekmakend grappig, maar soms ook ultiem breekbaar. Niet voor niets fungeerden ze als vaste columnisten in het ochtendprogramma van Giel Beelen en speelden ze meerdere keren Lowlands plat. De voorstelling BRAINWASH beleeft dit theaterseizoen wegens groot succes een reprise.

Naast het aardskomische is de grootste kracht van Matroesjka waarschijnlijk de onbegrensde muzikaliteit. De nominatie voor de Annie M.G. Schmidtprijs voor het beste theaterlied van het jaar is een voorlopige bekroning daarop. Om u ook thuis nog te laten nagenieten geeft Matroesjka bij iedere aankoop van tenminste twee tickets een CD cadeau, na de show af te halen al of niet gesigneerd en met een strik in een kleur na keuze.

De show is vanaf 20:00 uur toegankelijk voor het vertrouwde bedrag van €15,-, kaarten zijn verkrijgbaar via www.theaterdelden.nl. Daar treft u ook trailers en aanvullende informatie.