Informatieavonden website Hofactief

Nieuwsgierig wat er allemaal te doen is in Hof van Twente? Via de plaatselijke websites is er al het één en ander te vinden, maar niet alles op het gebied van sport, cultuur en welzijn.  De lancering van de nieuwe website Hofactief gaat een positieve verandering brengen in het promoten en het vinden van een activiteit of organisatie. Dit wordt makkelijk en zeer gebruiksvriendelijk.  Deze bijeenkomst is bedoeld voor alle organisaties in Hof van Twente, zodat zij ervoor kunnen gaan zorgen dat het makkelijker wordt om te vinden wat er te doen is in binnen onze gemeente.

In het nieuwe jaar wordt de website Hofactief groots gelanceerd. Via deze website kan iedereen gemakkelijk en overzichtelijk vinden wat zij nodig hebben in Hof van Twente. Bent u op zoek naar een BSO voor uw kind, een sportvereniging, een fysiotherapeut, een kaartgroep voor uw opa of op zoek naar een culturele activiteit? Alle informatie over wat er te doen is en wat er speelt in Hof van Twente is te vinden op de website Hofactief.

Op de website is er plaats voor alle organisaties op het gebied van sport, cultuur en welzijn. Deze organisaties kunnen op haar beurt de website actueel houden met informatie, activiteiten en aankomende evenementen. Dat geldt ook voor jullie! Door regelmatig evenementen en activiteiten te posten wordt er gezorgd voor de promotie van de organisatie. Daarnaast kunnen eventuele veranderingen binnen de organisatie ook gemakkelijk gedeeld worden via de website Hofactief.
Daarom willen wij jullie uitnodigen voor een bijeenkomst over deze nieuwe website. Samen kunnen wij ervoor zorgen dat gemeente Hof van Twente weer actief wordt met Hofactief! In Delden vindt de bijeenkomst tussen 19:00 en 20:30 plaats in de Dinkelzaal van Stadscentrum het Parochiehuis.

Klik hier om je aan te melden en geef aan dat het een aanmelding voor Delden betreft. Voor vragen kan je contact opnemen met Maikel Rijnenberg via 06-28631379 of per mail via m.rijnenberg@hofvantwente.nl

Team Hofactief
Esther Saijet              – Cultuurmakelaar