Grappigste cadeau voor de feestdagen

4-lachenkaart 2020

DELDEN – Het cabaretprogramma van Stadscentrum het Parochiehuis wordt ieder jaar weer een stukje populairder en leverde dit najaar al twee keer een uitverkochte zaal op. Dat mag best gevierd worden. De voorstellingen in het voorjaar van 2020 zijn dan ook extra voordelig te bezoeken met de 4-lachenkaart: het grappigste cadeau voor een ander of jezelf.

Voor alle cadeaukwesties is de 4-lachenkaart de originele oplossing, bovendien geldt: one size fits all! De kaart geeft recht op de vier cabaretvoorstellingen die op evenzoveel woensdagen in januari t/m april op de planken van de Reggezaal worden gebracht. En het allerleukste is: het combiticket kost nog geen €50,- Voor dat geld laten zeven cabaretiers van naam zich van hun beste kant zien.

In januari staat OLDENHERMANNS haar mannetje. Het damesduo werd in het Parool gelauwerd als ‘geweldige actrices die razendsnel tot de kern van hun typetjes komen’. Verwacht vooral een sneltreinvaart aan conferences die in tv-termen doet denken aan het beste uit Toren C in een setting van De Luizenmoeder.  Februari behoeft weinig toelichting. Dan staat Javier Guzman met zijn Guzmán in Delden, een must voor iedere zichzelf respecterende humorist. In maart bestijgen opnieuw twee dames het podium, dit maal het befaamde Matroesjka. Na het winnen van de publieksprijs op het AKF, successen op o.a. Lowlands en sterrenregens door recensenten, gaat het veel geprezen BRAINWASH niet voor niets in reprise. In april sluiten de heren van Piepschuim het cabaretseizoen af. Al jaren worden ze beschouwd als het meest muzikale mannenduo in de cabaretscene, dat maken ten volste waar met ‘Grote woorden’.

Op deze website is genoeg materiaal beschikbaar om eens goed in de stemming te komen, via de socials worden nieuws en teasers onophoudelijk gedeeld. De 4-lachenkaarten bestelt u in de ticketshop voor 49,99, er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar.