Doe maar Shaffy

La Clique - Doe mij maar Shaffy

Het heeft even wat voeten in aarde gehad, maar La CliQue komt naar Delden! De formatie bestaande uit vijf zangeressen en hun man (op piano) brengt op 9 februari op de planken van Stadscentrum het Parochiehuis het liedjesprogramma ‘Doe maar Shaffy, een ode aan de Nederlandse muziekman’.

In deze nieuwste show voert La CliQue het publiek mee langs een breed scala aan hits van Nederlandstalige zangers. Liedjes van zangers als Ramses Shaffy en Boudewijn de Groot, maar ook nummers van Borsato, Nielson en Typhoon worden door de dames op verrassende wijze herzongen. Het verhaal rondom de vertolkingen is voor zowel vrouwen als mannen maar al te vaak herkenbaar en daarmee erg grappig. De loepzuivere vertolkingen ontroeren daarnaast geregeld.

De negende februari belooft dan ook een unieke avond vol herkenning, verwarring en betovering te worden. Wilt u daarbij aanwezig zijn, dan kunt u hier uw kaarten bestellen. Minderjarigen betalen maar €10,- (i.p.v. €15,-), zodat de avond ook als CKV-activiteit interessant is. De aanvang is om 20:00 uur.