De Kwekweschudders – Bonbons in luxe verpakking

De Kwekweschudders - Bonbons in luxe verpakking

Toneelvereniging de Kwekweschudders spelen het ondeugende blijspel Bonbons in luxe verpakking.
De repetities voor het ondeugende blijspel Bonbons in luxe dat is geschreven door Ria de Looze zijn in volle gang.
Wanneer geef je iemand een luxe doos bonbons…… Om iets goed te maken? Als zomaar een attentie of om een gesprek leuk in te leiden…..? En dan wie geeft bonbons aan wie…? Ach, soms is elk gebaar op elk moment verkeerd uit te leggen. Probeer dan nog maar eens uit te leggen wat de bedoeling is. Als u nu weet dat in dit stuk een “goed” echtpaar, een “zakenrelatie”, een huishoudster die teveel helpt, een zogenaamde tante en een onmogelijke neef voorkomen, dan begrijpt u dat het onmogelijk is hier meer uitleg over te geven en kunt u beter maar gewoon komen kijken.
Vorig jaar hebben we helaas door omstandigheden niet kunnen spelen maar, we hopen dat naast het trouwe publiek, ook nieuwe bezoekers ons weer weten te vinden die zin hebben in een ontspannen avondje lachen”, vertelt Willem Marsman.
De voorstellingen vinden plaats in Stadscentrum het Parochiehuis. De speelavonden van de vier voorstellingen zijn op 25 en 26 januari en 1 en 2 februari 2020. Aanvang 20:00 uur.
Kaarten zijn te koop voor aanvang van de voorstelling aan de kassa. Reserveren is niet nodig.