Wilt u zich buiten de gebaande paden begeven? Wij denken en werken graag met u mee. Uiteraard begint maatwerk bij uw eigen wens, maar uit het verleden kunnen wij u enkele suggesties doen:

• Verken met uw collega’s het pittoreske Delden of het grootste landgoed in particulier bezit: Twickel. Beide zijn op loopafstand van Stadscentrum het Parochiehuis, dat u als uitvalsbasis kunt gebruiken.
  • Nodig uw band uit om op onze planken te excelleren. Naar wens kunt u hier een besloten (bedrijfs)feest van maken en zijn in alle horecawensen te voorzien.
  • Nodig uw vaste klantenkring uit voor een inspiratiedag in een van onze zalen, een volledige verdieping, of mogelijk zelfs het hele pand. Uw aanbod komt nergens beter voor het voetlicht en nergens werkt u aan een betere klantenbinding dan in onze sfeervolle accommodatie.